2012. június 24., vasárnap

Balaton Bike Fest

2012. június 17-én Balatonfüreden ismét megrendezésre került a Balaton Bike Fest triál versenye. A tűző napon 35 fokos hőségben, délután 1 órakor indult az Elit 20" (kisebb kerékméret) kategória versenye. A pályák ismét Világkupa szintűre sikerültek! A szervezetemet nagyon megviselte a verseny, de szerencsére a kemény alapozásnak köszönhetően bírtam a kiképzést ebben a nagy melegben is, és sikerült megszereznem az 1. helyezést! Ezután úgy döntöttem, hogy bár már mindent kiizzadtam, azért elindulok a 26" kategóriában is (nagyobb, MTB kerékméret). Kínzó izomgörcsök közepette nyomtam le a 26-os versenyt, ám nem adtam fel, és a 2. helyezést sikerült megszereznem! Én voltam az egyetlen, aki ebben a hőségben mind a két kategóriában elindult, és a kitartás meghozta a gyümölcsét!

Tanulság: legközelebb fel kell pakolom magam izotóniás itallal!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése