2012. június 10., vasárnap

Lengyel-Belga Tour 2012

Hol is kezdjem... Május 25-én pénteken vágtam neki a nagy útnak egymagam, Lengyelország Kluszkowce nevű falujába utaztam a Koxx Fighters idei rendezvényére, ami a Sony Vaio Joy Ride fesztivál keretein belül zajlott. Ez azt jelenti, hogy több MTB szakág is képviseltette magát, volt maraton, downhill, triál. A 3 napos rendezvény első napján egy órácska edzésre került sor.

Szombaton a selejtezők mentek, a versenyre 11-től délután 4-ig volt időnk, tehát nem kellett kapkodni. 5 sziklás pálya volt, és 1 épített. Az érdekessége az volt a versenynek, hogy 1 szekció volt lent kijelölve, a fenti öthöz pedig sífelvonóval kellett menni! Gyönyörű látvány tárult elém, hiszen 10 km-re található egy hatalmas víztározó, valamint a távolban a Tátra vonulatai emelkedtek ki. A 3. helyet szereztem meg a selejtezőben, 1. Rafal Kumorowski, 2. Karol Serwin. (Rafal volt Európa bajnok és lengyel bajnok, Karol jelenlegi lengyel bajnok!)

Vasárnap, a döntő napján az első szekcióm után egy félórás jégeső zúdult le, ami pont akkor kapott el amikor ültem a nyitott felvonón és mentem fel a hegyre...Nem volt kellemes, ronggyá áztam, de szerencsére volt nálam váltó ruha. Csak 5 szekció volt, és 2 kör, szóval időm az volt mint a tenger. A sziklák csúszósak voltak, szóval nagyon óvatosan kellett bringázni. Az 1. körben 9 hibapontom lett, ugyanis a legkönnyebb pályán estem a legnagyobbat, ami 5 hibával járt. (A videó vége felé láthatjátok is!) A pálya full saras volt, és egy műanyag hengeren kellett gurulni, ami jobban csúszott mint a jég. Következőleg 0-val vittem azt a pályát, így a 2. körben csak 1 hibapontom lett, tehát a döntőben összesen 10 pontot kaptam, amivel megnyertem a versenyt! 2. Karol Serwin 11 hibával, 3. Pawel Reczek 27 ponttal. Rafal Kumorowski nyerte a Downhill versenyt!

Koxx Fighters 2012 - Sony Vaio Joy Ride Fest from Lukasz D on Vimeo.
  1:18-tól láthattok.

Online cikk a trial-inside.com-on: http://trial-inside.com/index.php/fr/news/item/515-koxx-fighters-2012


Este elindultunk Varsóba, ahol Michal Nowak barátom szállásolt el pár napra. Kedden edzettünk egyet a belvárosban egy sziklás helyen, azonban ránk szakadt az ég, és a vizes-mohás sziklákon sajnos elestem. A bal vállam elég komolyan megrándult, úgyhogy pihentetnem kellett a Belgiumi Világkupáig.

Szerda délután indultunk el Belgiumba Karol Serwin barátommal. Este a Német határnál aludtunk meg, majd csütörtökön folytattuk az utunkat, este meg is érkeztünk Aalterbe, Kenny Belaey hometownjába.. Pénteken a selejtező napján bringáztam először a sérülés óta, szerencsére a fájdalom sokat enyhült, így figyelmen kívül hagytam a dolgot. Reggel melegítettem kicsit a 20-asokkal, délután pedig a 26-osokkal. 2x6 szekció volt, küldhetőek, azonban a szint évről évre emelkedik, nehezebbek a szekciók, egyre technikásabbak, hosszabbak. De azért nem volt vészes. Sajnos technikai gondjaim adódtak, ugyanis az 1. szekciómon végigmentem 0 hibával, a végén már csak egy leugrás volt, és ahogy leérkeztem hátraestem. A hátsó fékem nyomáspont állítója felmondta a szolgálatot, és szerintem fel is levegősödött. Ugyanez volt a történet a 2. körben is. Szenvedtem a fékkel, pedig az állóképességemmel és a felkészültségemmel nem volt gond. 1-2 buta hiba is becsúszott, melyekre legközelebb jobban oda kell figyeljek! Összesen 39 hibapontom lett és a 22. helyen végeztem a kb. 50 versenyzőből. Legalább tudom, hogy ennél az eredménynél már csak jobbal térhetek haza legközelebb!!!

Vasárnap este a döntő után indultunk haza, Varsón keresztül kellett jönnünk, mert kiraktam Karolt. Szlovákiában Tatranska Lesnán, Poprád mellett megálltam egy 2 órás edzésre. A hely egy gyors folyású hegyi patak mentén van a Tátra tövében, ahol triálozásra kiválóan alkalmas sziklákon bringáztam. Június 5-én érkeztem haza, összesen 4500 km-t utaztam a 11 nap alatt. Rengeteg élménnyel és tapasztalattal gazdagodtam, és remélem, hogy lesz még részem hasonló utazásban! Köszönet a lengyel barátaimnak a segítségért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése