2010. augusztus 12., csütörtök

Augusztus


A térdem állapota, 3 hét eltelte után hirtelen kezdett el javulni. A múlt héten levettem a sínt, és egy bemutató erejéig bringáztam július 31-én Keszthelyen, persze a térdszorítókat felraktam. Majd elkezdtem tekerni a túrabringával minden nap, hogy a combizmok fejlődhessenek. Alakul a helyzet!

Augusztus 7-én szombaton Székesfehérváron léptünk fel, én egyenesen a Balatonról érkeztem a bemutatóra, ahol egy teljes hétig pihentethettem a térdem (kivéve úszás, röpi, tollas :):) ) A közönség fergeteges volt, így a show is! Köszönöm a nézőknek és a köztük jelenlevő barátnőmnek és barátaimnak a biztatást. 5 hét kihagyás után, szinte alig felejtettem valamit, és bár a térdem korántsem 100%-os, a szorítóval rajta, tudok bringázni. Köszönöm a "helyi" triál arcoknak, hogy pár perc erejéig színezték a fellépés hangulatát! Köszönöm Apukámnak, és az Intersparnak a szervezésért és hogy ott lehettem... Sajnálom, hogy az idei versenyzésnek lőttek, viszont annál jobb leszek jövőre!


A triál edzéseket a bemutató másnapján kezdtem el, az új Atomz Quark II-esemmel, a francia cég segített a bringa hozzájutásában. Mondhatni, szponzorálnak. Örülök, hogy hosszú évek után végre egy fullos biciklit sikerült szerezni, és nem csalódtam a minőségben sem. Sőt! A bringa geometriája, súlya számomra a legmegfelelőbb. A Medium változatot használom ( 1085 mm 380 mm +50 72° ).
Az átütőtengelyes megoldások, és a váz merevsége kellő magabiztosságot és kontrollt nyújt a leghúzósabb szituációkban is. A villa merevségéről ne is beszéljünk, hihetetlen. Ja és a dizájn?! Hab a tortán...

Augusztus 14-én Gyulán léptünk fel, a rekkenő hőség ellenére is volt közönség, és a szokásos hangulat sem maradt el! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése