2010. szeptember 19., vasárnap

2010. 09.17. Hervis








A héten keményen edzettem kedd-szerda-csütörtök, suli után 1-1,5 órákat, egyre jobb a koncentráció és szokom a QUARK 2-t. Sérülésem óta először végre összejött az 132 cm-es side, aminek nagyon örülök.


Pénteken a Szolnok Plázában a Hervisben VIP nap volt, ami sok akciót -> sok vásárlót jelent. Ezen alkalomból kértek meg az ott dolgozó barátok, hogy tartsak bemutatót, mely felkérést örömmel fogadtam el. Délután 6 és 7 óra között bringáztam kétszer kb negyed órát. Meglepően sokan voltak ahhoz képest, hogy csak 1-2 emberre számítottam, de ezt láthatjátok a képekből is. Ez volt az első bemutatóm ilyen üzlethelyiségen belül, nagyon élvezetem! ;)

Timivel és Csabival

Ezek után siettem az uszodába, ugyanis a heti edzéseket le kellet vezetni, mivel másnap Romániába indultunk egy nagyváradi versenyre - bejegyzés holnap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése