2010. szeptember 13., hétfő

Nyíregyháza - Zalaegerszeg - Budapest


Szeptember 4-én a Nyíregyházán bemutatóztunk, 11-én pedig Zalaegerszegen, mellyel el is érkeztünk a 2010-es év Interspar egészség roadshow utolsó állomásához. 


Zalaegerszegi fellépésünk másnapján az Országos Bajnokságon vettem részt Budapesten. Az EB-n történt keresztszalag sérülésemből lassan felépülve, óvatosan, de elindultam a versenyen. A pálya roncsautókból és raklapokból állt. A talaj néhol saras volt a korábbi esőzések miatt, a Nap azonban gyakran sütött és jó időnk volt, a páratartalom viszont nagyon magas volt.

A versenyen kissé dekoncentráltan mentem, hiába, vissza kell még rázódnom. (Ami nagyon fontos, hogy sérülés nélkül megúsztam...) A szombati bemutatót azért kicsit még éreztem a lábaimban..

A helyezés számomra meglepő volt, ugyanis dobogóra kerültem, harmadikként végeztem Elit 26"-ban! Persze lehetett volna jobb is, azonban úgy gondolom, hogy a helyzetemben ez sem olyan rossz...és LESZ még jobb.
Azt vettem észre, hogy sok a hiányosságom a koncentrációban, fizikálisan és technikában viszont egyre kevesebb.



Találkozunk a biketrial.hu versenysorozat utolsó állomásán Gyöngyösön szeptember 25-én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése